Gwiazdki ze sznurka

Ależ mi przeleciało te parę miesięcy. Zajełam się moją firmą i trochę czasu brakowało aby usiąść i spokojnie napisać co się dzieje. Niestety należę do tych, którym najlepiej się pisze jak leżą w łóżku i mają zgaszone światło 😉 O wtedy to pewnie bym nawet powieść napisała hihihihi.
Lato mineło jakoś szybko - za dużo przetworów nie było do zrobienia - to co wiosną nie zmarzło, latem późno owocowało - a mnie cały sierpień w domu nie było (gościłam u teściowej) A te owoce  co by można po powrocie przerobić grad zniszczył właśnie w sierpniu. A resztę wilgoć dokończyła. Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku będzie lepiej 😊
Jak nie zaglądałam tutaj i do was to jednak coś tam robiłam np. wstawiłam nalewką na jeżynach, ale do spróbowania będzie koło marca. No i zajmowałam się moimi włóczkami i sznurkami.
Ponieważ święta blisko a śniegu brak trzeba sobie inaczej stworzyć atmosferę i dla pań, które zajmują się ćwiczeniem moich bąbli zrobiłam takie oto gwiazdki:


Gwiazdki wykonane są ze sznurka 3mm szydełkiem 6mm.


Na jedną gwiazdkę wyszło nieco ponad 7m sznurka


Takie gwiazdki przed prasowaniem mogą robić za znaczniki do kieliszków 😏



Wzór na gwiazdki ze stronki: patinamoon
Sznurek do nabycia w moim sklepiku Motkownia
Pozdrawiam zaglądających :)

Komentarze

Popularne posty