T-shirt'owy koszyk

Ostatnio chyba za dużo rzeczy na raz robię. Razem z koleżankami próbujemy działania w grupie i  trochę organizacja tej inicjatywy czasu zabiera. A dodatkowo złamałam dane sobie słowo - czyli znowu zaczęłam kilka prac na szydełku i teraz pełno ufoków po domu grasuje.

 Jednym z ukończonych jest koszyk - udało się go nawet obfotografować. Zrobiłam  próbę prania - w sumie to jeszcze nie prałam t-shirt yarn. Po praniu wygląda ok - bałam się czy kolory nie będą farbować, ale wszystko zostało na swoim miejscu. Ciekawa jestem jak długo to moje dziergadło będzie się teraz suszyło.
Koszyk powstał z Bobbiny Rainbow. Zużyłam na niego prawie cały motek - zostały małe kawałki poszczególnych kolorków.
Średnica koszyka to około 21cm a wyskość 24 cm.

Wzorek to półsłupki nawijane (inaczej zwane niskim słupkiem). Robiłam je tylko na bokach. Dno to zwykłe półsłupki robione ślimakiem.
Rozmiar użytego szydełka - 12mm.
Pozdrawiam ciepło :)

Komentarze

Popularne posty