Wesołych Świąt

Święta Wielkanocne już za chwilkę, dlatego życzę Wam aby cud zmartwychwstania Jezusa był Waszym udziałem, Waszym osobistym cudem... Niech miłość, radość i dobro zawsze będą obecne w Waszym życiu. 

Pisanki jeszcze ciepłe - prosto spod szydełka - trzeba było w końcu zagospodarować styropianowe jajka zalegające w kartonie z wielkanocnymi ozdobami. Tęczowe oklejone było nalepkami a czerwone złotym makaronem, który zaczął się już odklejać. 
W trakcie pracy:
Większe dziurki musiałam jednak wypchać wypełniaczem do maskotek.

Króliczki z pomponów - efekt niedzielnej pracy moich dzieciaków. Oni nawijali swoje magiczne króliczki a ja musiałam te nitki przecinać a potem posklejać kuleczki. Przy przecinaniu odkryłam, że niestety mam kiepskie nożyczki - pewnie trzeba zainwestować w nowe :)
A teraz siedzę i dłubie jeszcze jednego królisia - już na szydełku. Okazało się, że w sobotę pojawią się goście z dziećmi no i coś trzeba by przygotować z okazji "zajączka". Choć w sumie to już w czwartek przybywa. A czy u Was istnieje coś takiego jak "zajączek"?
Pozdrawiam cieplutko 😊😄

Komentarze

Popularne posty