Bieżnik i podkładki ze sznurka


Dzień dobry 😊
Mam nadzieję, że Święta i Nowy Rok minęły Wam w radosnej atmosferze a Sylwester upłynął na przyjemnej zabawie.

Ja jeszcze przed świętami wyszydełkowałam bieżnik i podkładki pod talerze. Trochę czekały na prasowanie aż skończę resztę zamówienia.


 Wzór na podkładki w miarę szybko powstał. Troszkę problemów stawiał element ozdobny - chciałam aby było trochę ażurku a przy okazji wiadomo gdzie postawić kubeczek  😏
Oczywiście jak robiłam nie pomyślałam aby sobie gdzieś ten wzorek zapisać i potem musiałam odtwarzać prując ten który już zrobiłam.



Podkładki mają 47cm na 33cm, na jedną wyszło mi 100m sznurka 3mm. Wzór to głównie półsłupki nawijane (spotykane pod nazwą podwójnych półsłupków). W rzędzie jest 48 takich półsłupków.


Bieżnik ma 143cm na 37cm. Trochę się naszukałam aby wpasować jakiś w miarę cikawy wzorek na 13 kratek filetu (nie chciałam gwiazdek - bo bieżnik raczej mial być całoroczny). Na  takie grubsze włóczki trzeba ze wstawek coś wykombinować 😏 Bieżnik pochłonął ponad 300m sznurka
Trochę problemów sprawiło mi obramowanie bieżnika aby się wpasować w ilość rzędów oraz szerokość - musiała być zgodna z zamówieniem. Całość robiona szydełkiem 6mm.

Mam nadzieję, że przyszła właścicelka będzie zadowolona. A wy co takich wytworach sądzicie?
Życzę udanego Nowego Roku i zapraszam do komentowania (za co z góry dziękuję 😊)

Komentarze

Popularne posty