Czapki na szydełku

Dzień dobry

Chciałam pokazać Wam czapki, które zrobiłam dla moich chłopaków.  Pierwszy raz robiłam dla nich czapki - przedtem zrobiłam dwie dla córki. Nie wiem dlaczego, ale jakoś dla dziewczyny mi bardziej zawsze takie czapy pasowały.



Czapki zrobione są z jednego motka Lanagold Alize oraz motka bliżej mi nieznanej włóczki melanżowej (kupiłam ją kilka lat temu bo mi się kolorek podobał i czekała na swoje 5 minut, ale metka gdzieś już zaginęła).

Czapki dodatkowo podszyłam polarkiem, aby chłopakom po uszach nie wiało. Niestety pierwszą będę musiała poprawić - po wszysciu polaru zrobiła się nieco za krótka - dorobiłam dodatkowo rządek na szydełku. Teraz długość jest dobra, ale syn narzeka, że polar za krótki....


Czapki zrobiłam według tutorialu Qrkoko
Włoczka TUTAJ
A jak u Was z czapkami? Nosicie na głowie?
Pozdrawiam ciepło 😊

Komentarze

Popularne posty