Efekt uboczny szydełkowania

Czy wiecie, że od szydełkowania można dostać kurzych łapek? Ja niestety na własnej skórze przekonałam się, że tak właśnie może się stać.

Wzór łapki (ewentualnie podstawki) pochodzi z Simply Crochet nr 1/2017 polskiej edycji.
Łapki dość łatwe do zrobienia, choć nie przepadam za wzorami opisowymi. Kurki są złożone z dwóch takich samych elementów.
Największą trudność sprawił mi ogon i ciągle nie jestem z niego zadowolona. Pewnie jak bym robiła jeszcze jedną łapkę to znowu bym coś kombinowała przy tych piórkach 😉


Ruda kurka była robiona jako druga i odkryłam przy jej robieniu, że z matmy to jednak kiepskawa jestem - nie doliczyłam jednego rzędu między 13 a 26  - powinno być 14 a ja robiłam 13 - nie wliczyłam 13-tego. Choć niestety przez to odkrycie zabrakło mi troszkę włóczki na ogon.
Kurki są różnej wielkości - jeden rządek robi różnicę, ale też włóczki są różne - pochodzą z odzysku - znalezisko z seconhandu :)
 Nie mogę się zdecydować: wieszać za ogon czy grzebyk?

Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:) Pogodnego dzionka życzę :)

Komentarze

Popularne posty